Pastell

När jag jobbar med pastellfärger så slutar det alltid med att det ser ut som värsta 80tals sminkningen!
Inte för att det gör nåt, kunde jag ju lika gärna köra på med en 80 frilla med!

Här kommer dagens sminkning!!



Började med Highteclighter som Primer, perfekt till dessa pulverskuggor.
Microshadow Pink Frost uner brynet
Eyedust Lollipop på hela locket,
Eyedust X-ray i globen, och har även blandat den med Mixing Liquid för att göra en färgad eyeliner.
Sen har styckefransar längst ut för en effekt.

På läpparna har jag pennan My Precsious Corall och glanset Best.



Och på naglarna har jag det snygga lacket Lina

Nä nu tar jag bussen på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Hannah Bodin

RIKTIGT SNYGGT! ;)

2011-01-31 @ 14:33:04
URL: http://ehlisesottero,blogg.se
Postat av: Madeleine

Vilken läcker sminkning! Ni har en kanon snygg blogg, med massa bra tips som inspirerar oss amatörer! keep going!

2011-01-31 @ 20:11:52
Postat av: Johanna

Jätte snygg makeup! Men var in på Makeupstore´s hemsida och där verkar det som att Eyedust X-ray inte finns i sortimentet längre. Är det så?

Finns det någon som är ganska likvärdig i färg isf, kanske bland Micro-eller Cyber??



För övrigt är det jättekul att ni uppdaterar så ofta och man får härliga tips på lite nytänkande till sin egen makeup. Snyggt jobbat tjejer! =)



/Johanna

2011-02-01 @ 03:46:41
URL: http://bambihanna.blogg.se/
Postat av: Vanesa

oh nu såg jag denna sminkning , vi hade ju rätt så lika färger hihi :P snygg !

2011-02-01 @ 20:17:52
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0