Peak Under

God morgon!
Precis snyggat till mig efter ett härligt träningspass!
Jobbar hela dagen idag så tänkte jag kunde kräma lite eftra med att par fransar jag gillar skarpt!
Peak Under är ett par fransar som är tänkta att ha på de nedre fransarna,
men tycker de gör sig grymt bra på de övre med!
Minns ni inlägget då jag använde Peak Over?
De hör ihop kan man säga, för att kolla det inlägget klicka --->HÄR



Ni ser, de ger en cool effekt,
blir lite som styckefransar eftersom det är 3 stycken som kikar över lixom...
Läckert!

Eyeprimer Clear (för att fästa skuggan)
Microshdaow Pink Frost (ljus highlighter)
Microshadow Cotton Candy (ljusrosa skugga på hela locket)
Microshadow Dita (mörklila skugga i globen)
Cake eyeliner black
Max Lashes black
Snowflake
Fransar Peak Under



Inget läppglans i dag, bara läppbalsam..
Kylan gör att jag fått sårmun... så det svider lite..
och då har vi ju en fantastisk produkt som heter Lip Care,


Den gröna är en peeling som tar bort alla flagor och gör läpparna fantastiskt mjuka!
Den vita är ett nattbalsam för läpparna
och den röda är ett vårdande läppbalsam!

175:-






Kommentarer
Postat av: Maria N

Vilka läckra fransar! =)

Ser fram emot sminkningen den 29/1! Kanske ska prova såna fransar då?!

2011-01-18 @ 08:00:08
Postat av: A

jag ska på en smink kurs hos er, undrar får man köpa lösögonfransar hos er, och ni sminkar o sätter dit dem? :)

2011-01-18 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0