Regent

Har klippt mig idag, känns riktigt skönt!
Trivs jättebra och har verkligen fått höra att det var helt rätt att klippa bort håret...
Får se hur länge jag orkar hålla det så här,
eller om jag klipper det kortare snart...

Här är alla fall dagens sminkning!



Produkter
Eyeprimer Clear
Microshadow Take Off
(ljus skugga under brynet)
Microshadow Regent (på hela ögonlocket)
Microshadow A girls Best friend (mörkgrön i globen och yttre vrån)
Cake eyeliner black
Eyepencil Sparkling Smaragde
(smaragdgrön penna under ögat)
Mac Lashes Black



Nya frillan, vad tycker ni??
Mycket kortare, väldigt kort bak, och på ena sida,
så lite längre på ena sidan för att jag ska ha lite hår jag kan locka och skoja till det med.!
Ljusa slingor i luggen med som inte riktigt kommer fram på bilden!

Nä nu ska jag ladda för morgondagen och helgens bravader!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så snygg! En true-inspirationskälla i både hår och make up! Ska själv klippa mig den 31/1 och helt plötsligt känns det fruktansvärt att ha håret som det är nu! Bara för att man bokat till så känns det gamla helt plötsligt olidligt att bära fram till klipptiden!

2011-01-21 @ 12:25:20
URL: http://sicksister.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0