Ruby

Hej igen!
Vilket skumt väder vi bjuds på i dagarna...
ena dagen -25 andra dagen plusgrader, ena timmen spöregnar det och sen snöar det lovikavantar???
Skumt!

Själv hade jag vår känslor i morse då solen sken,
så sminkningen blev lite vårigare!




Inte så avancerad, men så snygg!!

Började med att lägga eyeprimer på hela locket för att skuggorna ska fästa och inte sitta i vecket efter en halv dag.
Sen la jag Microshadow Take Off inne i ögonvrån och upp under brynet som highlighter
Microshadow Ruby, en aprikos supersnygg skugga la jag på hela ögonlocket,
och sen tonade jag i globen lite med Microshadow Ghetto, väldigt mjukt för att få en vardagligare look.
Svart eyeliner och mascara sen vad jag klar!



Otroligt snyggt till blå ögon!



Så ramlar det in frågor här på bloggen emellanåt,
och ofta är det ingen mail eller blogg kopplat till svaret,
så funderar på att hädanefter svara på frågorna ni ställer här i inläggen?
Vad tycker ni?
Hittar ni svaren då?

A frågade alla fall om hon kan köpa fransar hos oss och vi kan sätta dit dem under en sminkkurs,
och självklart går det bra!
Du drar bara av kostnaden för fransarna från de 495:- som kursen kostar.
Inga problem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0