Tjoho nu funkar det!

Har hämtat skrivaren nu med tillhörande kortläsare, så nu har jag fått in veckans alla sminkningar!

Här kommer onsdagens sminkning!
Var ju inne på det matta temat och det fortsatte så hela veckan med!




Produkter
Eyeprimer tinted
Microshadow White (den vita i ögonvrån)
Blush Matt Glory (den rosa på hela locket)
Microshadow Pollution ( svart i globen för mörkare färg)
Microshadow Toxic (ny skugga till höstlooken, den blå)
Cake eyeliner black
Eyepencil Snowflake
Max Lashes black



Ungefär samma sminkning som tisdagen men nu hade jag bytt den mörklila mot den blå!
Kul att jobba med färg, speciellt nu under vintern!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är verkligen super snyggt! Jag kollar in här varje dag, ibland flera gånger varje dag.

Kan inte du ( sandra ) visa ett inlägg steg för steg hur man ska fylla i ögonbrynen. Jag tycker verkligen att dina ögonbryn är jätte snygga!

2011-01-09 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0