VårCoctail

Idag så sken solen och det var riktigt härlig dag!
Även om vi fortfarande har metervis med snö kvar och det är kallt, så känner jag ändå av våren!!
Det blir snabbt mycket ljusare nu, och solen skiner.. Det är vår!!!

Så därför blev sminkningen idag väldigt fräsch, vårig!




Här har jag lagt Hightec Lighter Venus som primer,
Microshadow Pink Frost under brynet
och sen är det Eyedust Coctail som är den gröna jag lagt på hela locket,
Eyelinern har jag jobbat ut lite extra
och sen har jag fransarna Lola!

Ibland kan det enkla vara det som ser avancerat ut,
många har idag frågat 'hur många skuggor har du idag?'
de är så van att jag blandar massa, men idag så var det bara 2!

Har ni några vårkänslor än?





Vad tycker ni om nya frillan då??
Finaste Anna på Annas Hårstudio som fixat den!

Kommentarer
Postat av: ELIN

den är grymt snyggg!

2011-01-25 @ 21:05:07
Postat av: ELIN

den är grymt snyggg!

2011-01-25 @ 21:05:20
Postat av: Carro

Sjuukt snygg, blir ju lite sugen på å klippa kort själv:)

2011-01-25 @ 21:46:54
Postat av: Maria N

Frillan är grymt cool, du passar hur bra som helst i den! :)

2011-01-25 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0