Casandra!

Jag älskar att sminka Dragmake up!
Verkligen det bästa man kan göra,
så fantastiskt kul att forma om och ändra utseendet på det viset,
och gärna vara lite extrem!
Har ni sett serien RuPauls Dragrace?
tänk att ni slår ihop Top Model och Projekt Runway
och byt ut deltagarna mot Dragqueens!
Underbar serie, och såå inspirerande!

Så nu i morse när jag hade lite att göra så blev det en Dragmake
på mig själv, som vi kan kalla Casandra! ;)





Har så klart fixat bilderna så de ska se riktigt så där Dragiga ut,
så hade jag inte alla produkter för att kunna vaxa över brynen...
Men visst är det lite läckert?

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ganska? Aja, tack :P

2011-05-16 @ 20:06:48
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: Becca

Häftigt. Tänk vad kunderna skulle säga om du såg ut sådär på jobbet? haha

2011-05-18 @ 19:23:24
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0