Taurus

God morgon!

Här kommer gårdagens sotning jag gjorde men så klart glömde att
fota, så kl 22.00 igårkväll då jag skulle tvätta mig slog det mig,
just det, var ju kanske en ide att fota denna sminkning!
Självklart sitter skuggorna som de ska, men jag ser
otroligt trött ut, ögonen hänger och sånt, men det bjuder jag på!



Produkter
hightec Lighter Venus (aprikosskimrig primer för att få skuggorna mer
metalliska och sitta hela dagen)
MS Satin (vit skugga under brynet)
MS Varieté (snygg mörkblå skugga på själva locket)
CS Babydoll (rosa skugga som jag tonat den blå med i globen för lite effekt)
glitter Taurus (mörkblått glitter på hela skuggan)
Mixing Liquid (lim för att fästa glittret)
Glans Spy (ljust rosatransparent glittrigt glans)


Japp det var det!
Hoppas ni hade en fin onsdag och laddade för en ännu bättre torsdag!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0