Den snabba snygga

Hej hopp!!

Hann inte riktigt med som jag tänkt igår,
och vips så skulle jag till jobbet och hade inte ens duschat,
så då blev det den där snabba sminkningen som bara tar någon minut,
och då är våra Eyedust´s helt underbara!
För de är så snygga helt själva,
man behöver inte blanda en massa olika skuggor för att få till effekten!



Här har jag bara lagt den vita matta skuggan MS White som highlighter,
och sen lagt Eyedust Extravagance på själva locket,
en brunmetallisk skugga som är otroligt snygg att göra en sotning på!
Sen har jag inget mer, ingen kajal, ingen eyeliner
bara mascara!

Snyggt och enkelt!
Sen piffar jag upp det med mitt favortiglans Marbella!!

Ha en bra dag!
Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0