fredagssminkningar

Hej hopp!!
Jag har verkligen världens bästa jobb!

Och igår fick jag göra lite temasminkningar,
och det är ju så kul!

Här är det Madelene som skulle ha en 'Lady Gaga'lik sminkning
Jag fick improvisera lite



Riktigt snyggt om jag får säga det själv,
skulle få bilder sen med hela outfiten så det ser vi fram emot!
Men kul att måla 'outside the box'
Fransar Drama
Strazz Silver rain
skuggor pink Frost, Silver, Pollution, Babydoll
Glitter Hologram
läppstift Exit
läppenna Sandstorm
gloss Virgin


Så kom Elin och skulle ha tema sminkning Orange



Och det är ju så otroligt snyggt med färg!!

Och de där fransarna - Peak Over!
Skuggorna är Take Off, Rising sun, Sunrise, East
på läpparna läppennan Amour och glosset Virgin

//Sandra Nylander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0