Lila Eyeliner

Goddagens!

Här kommer gårdagens sminkning,
där jag satsade lite mer på eyeliner,
gjorde en snygg tjock Lila eyeliner för att göra nåt lite extra..;)
För att få till den blandade jag Mixing Liquid (vätskan jag använder för att fästa glitter tex)
med en ögonskugga, CS Bordeaux som är mörkt plommonlila,
då får man en färgad eyeliner, blanda precis som du gör med Cake eyeliner.
Nackdelen är att det blir en liten hinna på skuggan sen där du blött, så tänk på att
bara använda ett litet hörn på skuggan.



Ser ni vad läckert det blev!?

Produkter
Eyeprimer Clear
MS Pink Frost (vit)
MS Nightclub (ljusblå) (NY)
MS Backstage (rosa) (NY)
CS Bordeaux (lila)
Multi Lash Black (NY)
Läppenna Golden Purple (lilabrun)
Lipgloss Wand Rose (hallonröd) (NY)
Mixing Liquid
Fransar Lola


Ha en bra dag nu
så ses vi kanske ikväll på Tjejkvällen???

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna Sjökvist

Snyggt! Den idén plockar jag med mig :)

2011-09-28 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0