Showgirl / Diamondgirl

Hej alla söta!
Eftersom jag är lite småseg på att blogga,
tappade ju bort laddaren till mobilen,
så bjuder jag på två sminkningar i dag!

Börjar med gårdagens!



Highteclighter Venus
MS White
CS Rising Sun
CS Metallic Plum
MS Varietée
Cake eyeliner black
Strazz Bacorra
EP Awsome Performance
Multi Lash black
lipgloss wand rose

Ganska häftig va???



Så lägger jag in dagens sminkning också där jag lagt in mer strazz



Hightec lighter Venus
MS Pink Frost
ED Fantasy Blush
CS Sapphire
CS Bordeaux
CS Babydoll
Cake eyeliner black
Multi Lash black
Fransar Miss
Strazz Bubblegum


Ha nu en riktigt härlig helg!!!
Kram på er //Sandra


Kommentarer
Postat av: Monica

Båda sminkningarna var snygga!

2011-09-24 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0