steg för steg festsminkning

Kom en förfrågan på fler steg för steg sminkningar,
så tänkte jag skulla ta tag i det, har ju haft ledigt en stund nu... ;)

Här kommer gårdagens sminkning som jag gjorde till vår klubbkväll!!



Styckefransar är väldigt lättsamt att jobba med, även för amatören.
det finns de som är längre, 16mm som är snyggare till övre raden!

Produkterna jag använt här är
Hightec Lighter Venus
Microshadow Pink Frost
Eyedust Morning Breeze
Eyedust Lounge
Microshadow Pollution
Cybershadow Rumble
Cake eyeliner black
Cake eyeliner white
Mixing Liquid
styckefransar 8 mm
Franslim
strazz Bacorra


Och så här blev resultatet,
precis innan vi började så la ja på några rejäla fransar som jag gillar skarpt!
Fransarna Drama!



Hoppas ni var där igår, blev en mycket trevlig kväll!
Kram /Sandra

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!



Måste börja med att tacka för en mycket trevlig kväll igår! Både club-kvällen och era tutorials är väldigt intressanta & inspirerande :-) Älskar steg-för-steg bilder + beskrivningar till bilderna.

2011-09-01 @ 13:59:22
Postat av: Frida Pygmeisk - makeup

sv: Tack själv! =) Ja jag använder en systemkamera från Canon, 450 D heter den =) kram

2011-09-01 @ 16:10:12
URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Sandra!



Jaa denna makeup var sååå läcker!

Den var anledningen till att jag köpte Lounge den kvällen. Så jag ska absolut göra denna makeup, jag också. För jag har ju skuggorna som du nämner ovan.



/Kram Hanna

2011-10-26 @ 19:57:45
URL: http://makeuptodaybybambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0